duminică, 5 aprilie 2009

Somn 3

Astept sa vina mama sa imi ia calculatorul, e deja 1 jumate si eu trebuie sa ma trezesc la 6 jumate. Good luck with that. Parca vad cum o sa incerc sa ii explic mamei printre cascatrui ca de fapt nu facem primele 3 ore ca profele sunt toate bolnave si in concediu medical. Sper sa ma creada. Nu e vina mea ca timpul trece asa de repede cand ai ce sa faci si se pare ca in seara asta am avut ce sa fac.

Alt subiect.

Se pare ca daca esti baiat este la fel de obligatoriu sa te duci la sala cum este pentru fete sa se duca la epilat. Dar eu nu vreaaauuuu sa ma duc la salaaa!!! E plictisitor, foarte plictisitor, cel mai plictisitor si mai si platesti pentru asta. Vreau sa cumpar o chestie care iti face muschi, gen daca sa inventat inima artificiala, penis artificial, sani artificiali, fata artificiala, pana si inteligenta artificiala de ce nu a inventat nimeni muschii artificiali??? Ii vreau!!!

Alt subiect, mai putin superficial.

Mai am putiiiiinnn de tot si termin prima miscare din sonata lunii. Gen sunt UPER fericit. Cred ca imi place cuvantul asta, uper, e ciudat si nul foloseste nimeni, inca. Revenind la pianul meu, cand incep sa cant melodia aia chiar simt ca imi place, bine adevarul adevarat e ca trebuie sa ma autoconving 30 de minute sa ma duc la pian si apoi cand ajung in fata lui imi amintesc ca mie foame sau ceva de genul dar cand ma apuc sa cant, dracu ma mai scoate din fata lui vreo ora sau poate chiar 2. Redevin sensibil si nu pot sa zic ca imi displace.


Alt subiecet.



Petrecere aseara. WOW... Paul praf, tom praf, anabelle cea mai praf. Uhuuu i fly like paper get high like planes si invers.... sau poate ca rosia nu poate sa fie tramvai. Oricum a fost ciudat. Foarte ciudat. A trecut timpul pentrecerilor cu muuult alcool si muuulta muzica si muuulta buna dispozitie. Acum mai e doar alcoolul si muzica, care e din ce in ce mai irelevanta pentru ca e alcoolul. Trebuie sa gasim ceva nou, ceva gen la fel de fun cum erau petrecerile la inceput, cu mai putin alcool si mai multa buna dispozitie. 



Alt subiect.



A venit mama, nu cred ca o sa mai am leptopul o perioada... Noapte buna.



Niciun comentariu: