duminică, 5 aprilie 2009

Somn 1

Nu am mai scris, mia fost lene, de fapt mia fost atat de lene incat nici macar nu am mai intrat pe hi5, dar mite pe blog. Ideea este urmatoarea: nu mam schimbat! (nu ma refer la articole vestimentare)
  • Am observat ca de fiecare data cand aberez aici, in coltul meu vesel pe care stiu ca nul citeste nimeni schimb subiectul ca nimeni altcineva, si de fiecare data am o tema despre care incerc sa vorbesc dar rareori o duc la bun sfarsit.
Revenind la Concluzia mea. Ieri cand stateam la petrecerea lui Berti si filozofam despre tot felul de chestii irelevante am ajuns la o concluzie, eu tot timpul raman la fel, toata lumea se mai schimba in timp, mai ales la varsta asta, numai eu nu ma schimb. Deloc. Stiu stiu egocentrismul meu o sa ajunga la un nivel atat de ridicat incat o sa ajung sa ma ironizez singur pentru ca o sa mi se para prea banali si nedemni de ironie "restul". Dar chiar e asa, nu mam schimbat din niciun punct de vedere. Sunt la fel de plin de irascibilitate, la fel de afectat si nepasator de fapt, la fel de plictisitor. Cred ca devin plictisitor, am ajuns sa ma plictisesc si pe mine. Am sa caut pe net inteligenta de cumparat ca am observat ca in malluri nu se gaseste.

Niciun comentariu: