duminică, 5 aprilie 2009

Somn 2

Sunt Pitiponc si ma laud. 

Serios, ma ia somnul cand aud despre fluviul cu cea mai mare densitate din lume si despre cum se rezolva exercitiile la matematica cu teorema lui Fermat. De ce ai vrea sa stii chestiile astea cand poti sa stai pe mess si sa o barfesti pe Xuleasca si pe Yulescu. E mult mai fuunnn. Cand stai pe beller la cafenea tragand de apa aia plata de 3 ore si primind comentariu de la Tom "bai frate tu nu stii ma sa tragi de apa aia ca mine tre sa iesim o data la tonka sa te invat" si incercand sati dai seama care e capitala Havana sau Cuba. Si totusi parca mam simtit cam prost cand ma intrebat cineva care este fluviul cu cea mai mare densitate din lume si eu am spus Arizona... tot cu a e si ala!!! 
Mam hotarat ca de astazi inainte am sa folosesc internetul si in scop educativ/cultural/inteligent, da, se pare ca poti sa il folosesti si in acest scop, de acum in colo am sa imi rezerv 30 de minute in fiecare seara ca sa stiu sa localizez Botswana si Angola pe harta si eventual sa le stiu si capitalele si daca ma enervez poate invati si formula acidului formic si al acidului propionic, ca tot sunt corijent la chimie. 

In restul timpului liber am sa rad de pantofii aleia si de sapca aluia prin Turabo sau Mon Cher sau mai stiu eu ce alt fel de loc deăsta cult. Si ca tot veni vorba de cultura, e feșăn sa fii cult? Ca daca nu e, nu mai vreau. 

Niciun comentariu: