joi, 13 septembrie 2007

Suparat...duoamne suparat...

Gata! Mi-a ajuns, de fiecare data cand fac ceva bine toata lumea imi zice ca am avut noroc sau ceva de genu...Dar nu-i adevarat! Pe cuvant!
Exemplu: Hi5! Am ajuns sa am putin mai multi Friends decat are Berti. Concluzia? [Paul da add in prostie deaia are atatia prieteni]. Nu zic ca nu-i adevarat dar nu zic nici ca-i adevarat in totalitate. Adica nu dau add ca disperatu dau add decat persoanelor care zic eu ca merita sa le dau add. Dar eu sunt disperat...Nu stiu ce sa fac! Si chiar daca as da add in prostie ar fi cazu sa afle toata lumea de la cei mai buni prieteni ai mei ca asa fac?...?

[inca incerc sa ma obijnuiesc cu ortogramele...daca le pun aiurea (sau nu le pun de loc) nu e vina mea...messui de vina!!! da stiu sa le pun...cred...sper...]

Niciun comentariu: