duminică, 22 februarie 2009

Modern times.

Stii ideile alea care iti vin atunci cand aproape ca ai adormit? Parca atunci se concretizeaza toata inteligenta ta si parca fix atunci vezi totul clar si vrei sa retii totul sau macar sa pui pe o foaie de hartie si pana te trezesti si devii complet treaz pierzi fiecare idee in parte. Oricum am realizat in ultimul timp ca viata mea este asa de complicata pentru ca imi place mie sa o fac asa. Ma gandesc ce s-ar intampla daca as fi un pic mai nepasator, daca nu as mai pleca tot timpul peste tot, daca as sta pur si simplu in casa si as citi o carte. Am tot obosit, de vreo 3 ani sunt tot timpul obosit si nu neaparat numai psihic, in ultimul timp devin obosit din toate punctele de vedere. Ce se intampla cu lumea mea si cu tot ce era in ea? Ce vreau sa fiu? Ce o sa ajung? Cine tine cu adevarat la mine? Pentur cine sunt dispensabil? Ce fac? Ce vreau sa fac? Ce se intampla? 

Niciun comentariu: