miercuri, 27 iunie 2007

Uitasem sai pun titlu...

Gen...

-mi-am facut blog
-am haifaiv
-am teneji
-.................................in mod normal ar trebui sa fiu cea mai cool pers posibila existenta pe planeta asta...ramane problema: sunt????? 

Bucalanduman copaci am realizat: carei faza cu coolu???  


Adica:
  • ce e aia de fapt cool?
  • cum numim o persoana cool?
  • e bine sa fii cool?
  • cat % din pers pe car le cunosc sunt cool?
  • exista pasi de facut si urmarit pt a fi cool????????

3 comentarii:

Flavia spunea...

ai si breton..esti cuul

shorty spunea...

aaa... primu` pas k sa fii cul.. : tre s ai o poza q paru jumate`n ochi si in prim plan tre s apara 3/4 din mana in kre tii camera ;)
[nu zic io..da vaaaad k toti ajtia de pe hai cinci care se cred culi au poze d`astea :)) asa o trebui domne! :-?? so.. fa o poza si join the club :)) ;) bafta ;;)]

BBrt spunea...

kul?? vaaai:)).. un cuv greu d definit.. da' kiar cnei kul tuh??:-j